• Regulamin

Regulamin

świadczenia usług prowadzonych przez intenet

 

  1. Sklep internetowy kwiciarniakielce.pl jest prowadzona przez Kwiatomania Anna Skrzyniarz, Kakonin 69d 26-004 Bieliny NIP:6572289772 zwany dalej Kwiatomania lub kwiaciarniakielce.pl.
  2. Kwiatomania prowadzi sprzedaż produktów i usług z możliwością doręczenia. Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem strony internetowej www.kwiaciarniakielce.pl lub przez telefon.
  3. Dostawy kwiatów i kompozycji na terenie Kielce realizowane są przez kwiaciarnię Kwiatomania Anna Skrzyniarz, ul. Ks. Piotra Ściegiennego 46, 25-114 Kielce. Dostawy Produktów poza Kielcami realizowane są przez firmy kurierskie lub firmy współpracujące z kwiaciarnią Kwiatomania.
  4. Wszystkie ceny prezentowane na stronie internetowej kwiaciarniakielce.pl są kwotami brutto. Kupujący ponosi również opłatę za doręczenie określoną w warunkach i kosztach dostawy opisanych w pkt. Terminy, warunki i koszty dostawy.
  5. Szczegółowe zasady i terminy doręczeń określone są w pkt. Terminy, warunki i koszty dostawy.

 

  1. Terminy, warunki i koszty dostawy:
    • Dostawy są realizowane tylko na terytorium Polski, szczególnie w promieniu 30km od Kielc. Dostawa może zostać zrealizowane do innych miejsc w Polsce po wcześniejszym uzgodnieniu z Kwiaciarnią.
    • Koszt dostawy kwiatów w Kielcach wynosi 19,99 PLN.
    • Koszt dostawy kwiatów w promieniu 10 km od Kielc wynosi 29,99 PLN
    • Koszt dostawy kwiatów w promieniu 20 km od Kielc wynosi 39,99 PLN
    • Koszt dostawy kwiatów w promieniu 30 km od Kielc wynosi 49,99 PLN
    • Koszt dostawy kwiatów do innych miejscowości/miast lub w promieniu ponad 30km od Kielc będą uzgadniane indywidualnie pomiędzy Klientem i kwiaciarnią.
    • Odbiory osobiste pod adresem ul. Ks. Piotra Ściegiennego 46, 25-114 Kielce zwalnia klienta z opłaty za doręczenie.
    • Aby kwiaty zostały dostarczone w dniu składania zamówienia, zamówienie należy złożyć i opłacić do godziny:

16:00 w dni robocze
13:00 w sobotę
12:00 w niedzielę
Za opłacenie rozumie się wpłynięcie pieniędzy na konto Kwiaciarni lub momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

  • Koszt dostaw kompozycji i stroików sztucznych na terenie Polski wynosi 19,99 PLN i jest realizowany przez firmę kurierską.
  • W przypadku zamówień o niestandardowych gabarytach koszty i sposób dostawy mogą być ustalane indywidualnie.
  • Dostawy są realizowane od poniedziałku do soboty w dni robocze w godzinach 10:00 – 20:00. Istnieje możliwość dokładniejszego sprecyzowania godzin dostawy zapisując ją w uwagach. Kwiaciarnia dopełni wszelkich starań, żeby dostawa była we wskazanym czasie lub w najbliższej odległości czasowej, ale zastrzega sobie że dostawa może zostać zrealizowana w innych godzinach ze względu na różne okoliczności. Istnieje możliwość dostawy w innych godzinach lub w niedzielę po wcześniejszym uzgodnieniu z Kwiaciarnią.
  • W dniach 21 stycznia (Dzień Babci), 14 lutego (Walentynki), 8 marca (Dzień Kobiet) oraz 26 maja (Dzień Matki) dostawy kwiatów są realizowane w godzinach od 8:00 do 21:00 bez możliwości wyboru dokładnej godziny.
  • Jeżeli kurier nie zastanie odbiorcy pod podanym adresem, zostawi wiadomość z prośbą o kontakt telefoniczny z Kwiaciarnią. Wiadomość zawierać będzie informacje o przesyłce kwiatowej oraz adresie Kwiaciarni, która realizuje zamówienie. Jeżeli odbiorca nie skontaktuje się z Kwiaciarnią lub biurem Kwiatomania i przesyłka nie zostanie doręczona w następnym dniu roboczym, realizacja zamówienia zostanie wstrzymana. Zamówienie będzie musiało zostać złożone ponownie i w pełni opłacone przed ponownym doręczeniem.
  • Przesyłki do szpitali, hoteli, firm, banków i innych budynków użyteczności publicznej, doręczane są do recepcji lub sekretariatu. Zamówienia doręczane z okazji ślubów mogą być przekazywane obsłudze wesela.
  • Kwiaciarnia realizująca zamówienie zastrzega sobie prawo do kontaktu telefonicznego z odbiorcą celem potwierdzenia terminu i adresu dostawy, chyba że zamawiający wyraźnie zaznaczy w treści zamówienia, że nie wyraża na to zgody.
  • Kwiatomania nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niedostarczenie przesyłki wynikające z podania błędnych danych odbiorcy, nieobecności odbiorcy pod podanym adresem, nieuzasadnionej odmowy przyjęcia zamówienia lub z innych przyczyn nieleżących po stronie Kwiatomania. W wyżej wymienionych przypadkach Kwiatomania zastrzega sobie prawo do obciążenia klienta kosztami zamówionych produktów oraz ich dostawy.

 

  1. Opisy i zdjęcia produktów są własnością Kwiatomania.
  2. Niektóre produkty mogą być objęte promocją. Warunki zakupu w promocji mogą różnić się od warunków zakupu zawartych w niniejszym regulaminie. Promocja trwa w określonym terminie i obejmuje tylko wybrane przez Kwiatomania produkty. O szczególnych warunkach promocji Klient będzie informowany przez Kwiatomania przy wykorzystaniu różnych kanałów komunikacji. Promocje nie łączą się.
  3. Wszystkie oferowane produkty są wolne od wad fizycznych i prawnych. 
  4. Zamówienie jest realizowane po dokonaniu i weryfikacji płatności przy wykorzystaniu jednej z form płatności opisanych w pkt. Formy płatności. Złożenie zamówienia i dokonanie płatności są warunkami koniecznymi do skutecznego zawarcia umowy.

 

  1. Formy płatności:
  • Płatność gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze Kwiatomania Anna Skrzyniarz, ul. Ks.Piotra Ściegiennego 46, 25-114 Kielce
  • Karta Kredytowa: Visa, MasterCard

Płatność kartą kredytową odbywa się poprzez system: Sky-pay
„Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A.”

„Dostępne formy płatności:

* Visa
* Visa Electron
* Mastercard
* MasterCard Electronic
* Maestro”;

  • Szybkie i bezpieczne płatności  przelewami bankowymi w całej Polsce.

Przelew bankowy na konto:
45 1140 2004 0000 3602 8058 7182

Dla przelewów zagranicznych:
IBAN: PL45 1140 2004 0000 3602 8058 7182

Kod BIC/SWIFT: BREXPLPWMBK

 

  1. Faktura VAT jest wystawiana tylko dla Firm. W celu uzyskania faktury niezbędne jest podanie NIP podczas zamówienia i poinformowanie o konieczności wystawienia faktury. Po dokonaniu płatności Kwiatomania wystawia Fakturę i przesyła pocztą elektroniczną fakturę w formie PDF na podany w zamówieniu adres e-mail.
  2. Zmiany w zamówieniu lub jego anulowania można dokonać telefonicznie, lub przez e-mail, w ciągu 60 minut od złożeniu zamówienia, lub na co najmniej 48 godzin przed terminem doręczenia.
  3. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim.
  4. Gwarantujemy świeżość kwiatów ciętych przez 3 dni, jeżeli będą pielęgnowane w odpowiedni sposób. Przyjęcie dostarczonego produktu oznacza jego akceptację. Reklamacje dotyczące świeżości kwiatów muszą zostać złożone przez e-mail na adres: kwiatomaniack@gmail.com wraz z dołączeniem zdjęć produktu w ciągu 72 godzin od terminu doręczenia. W przypadku innych produktów i usług w ciągu 7 dni od daty doręczenia.

Szczegóły dotyczące reklamacji produktowych znajdują się w pkt. 16, a Polityka Zwrotów Kwiatomania / odstąpienia od umowy w pkt. 17

 

 

  1. Reklamacje produktów:
    • W przypadku zaistnienia wady fizycznej lub prawnej klient ma prawo zgłosić reklamację. W tym celu należy powiadomić Kwiatomania drogą e-mail: kwiatomaniack@gmail.com, listownie na adres: Kwiatomania Anna Skrzyniarz ul. Ks. P. Ściegiennego 46 25-114 Kielce lub telefonciznie +48 511122740.

W zgłoszeniu należy podać co jest reklamowane z opisem  w tym rodzaj i datę wystąpienia niezgodności/wady kupionego produktu/usługi, wraz z dokumentacją zdjęciową, przedstawienie żądania sposobu rozwiązania reklamacji (naprawa, wymiana, prośba o obniżeniu ceny, zwrot towaru), dane kontaktowe Klienta składającego reklamację.

  • Po zgłoszeniu reklamacji następuje indywidualna ocena sytuacji i zgłoszonego przypadku. W przypadku naszego błędu i uwzględnieniu reklamacji, przedstawiamy klientowi propozycję rekompensaty.
  • Przyjęcie dostarczonego produktu oznacza jego akceptację. Reklamacje dotyczące świeżości kwiatów muszą zostać złożone poprzez wiadomość e-mail w ciągu 72 godzin od terminu doręczenia. Inne reklamacje muszą zostać złożone poprzez wiadomość e-mail w ciągu 7 dni od daty doręczenia. Do wysłanej wiadomości w każdym przypadku należy dołączyć zdjęcie doręczonego produktu.
  • Reklamacje dotyczące braku doręczenia produktu muszą być zgłoszone w ciągu 7 dni licząc od terminu planowego dostarczenia / wykonania usługi. Po tym czasie reklamacje nie mogą być rozpatrzone.
  • W przypadku samych upominków Kwiatomania nie ponosi odpowiedzialności za termin doręczenia przesyłki przez kuriera.
  • Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy sprzedaży.
  • Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta niebędącego konsumentem zostaje wyłączona.

 

  1. Polityka zwrotów Kwiatomania / odstąpienia od umowy

 

  • Na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827) - Klient, który dokonał zakupu towaru na odległość ma prawo do zwrotu kupionej rzeczy (odstąpienia od umowy kupna- sprzedaży) w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty:

- objęcia w posiadanie osobiście lub przez wskazaną osobę trzecią, inną niż przewoźnik

  • W celu skorzystania z tego prawa klient musi przesłać poniższe oświadczenie / formularz odstąpienia od umowy na adres: Kwiatomania Anna Skrzyniarz ul. Ks. P. Ściegiennego 46 25-114 Kielce lub kwiatomaniack@gmail.com
  • Wzór formularza odstąpienia od umowy (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):
    – Ja…….. niniejszym informuję ………….. o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy………. umowy dostawy następujących rzeczy………….. (w przypadku dostawy proszę o wskazanie terminu i adresu dostawy) umowy o świadczenie następującej usługi …………..
    – Data zawarcia umowy……. data odbioru…………
    – Imię i nazwisko konsumenta………….
    – Adres konsumenta………..
    – Podpis konsumenta………….. (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
    – Data ……………..
  • Klient ponosi koszty odesłania towaru.
  • Wszystkie zwroty/odstąpienia od umowy będą rozpatrywane indywidualnie.
  • Klient otrzyma potwierdzenie ze strony Sklepu o skutecznym zawiadomieniu o odstąpieniu od umowy.
  • Kwiatomania dokona zwrotu płatności tym samym kanałem  jaki został użyty przy transakcji zapłaty za zamówienie. Zmiana sposobu zwrotu pieniędzy jest możliwa za zgodą Klienta, lecz nie może się wiązać z żadnymi dodatkowymi kosztami.

 

  1. Zdjęcia Produktów (kwiaty i ich kompozycje) prezentowane na Portalu mają walor jedynie poglądowy wskazujący na ogólną formę Produktów (np. orientacyjny kształt, kompozycję i jej układ, gatunek kwiatów itp.). Doprecyzowaniu faktycznego wyglądu zamawianego Produktu służy jego opis słowny opublikowany na Portalu. Natomiast ostateczny wygląd dostarczonego Produktu zależy chociażby od naturalnie występującej różnorodności nawet wśród roślin/kwiatów tego samego gatunku (rozmiar, odbarwienia itp.), jak również od szczegółowego przedmiotu zamówienia (w tym ilość kwiatów itp.).
  2. Kwiatomania zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w zamówieniu zgodnie z zasadami zastępowania produktów zawartych w punkcie 20.

 

  1. Zasady zastępowania produktów
    • Kwiatomania dołoży wszelkich starań, żeby zamówiony produkt był jak najbardziej zbliżony do tego ze zdjęcia. Jednak biorąc pod uwagę różnorodność kwiatów, naturalne oryginalne kształty, bukiet/kompozycja może się różnić od przedstawionego na zdjęciu. Często prezentowane kwiaty są dostępne sezonowo, dlatego mogą zostać zastąpione innymi. Kwiatomania dołoży wszelkich starań, żeby klient i osoba obdarowana była zadowolona z dostarczonego bukietu/kompozycji.
    • Ewentualne zamiany kwiatów będą dokonywane w taki sposób, żeby została zachowana tonacja kolorystyczna wybranego bukietu.
    • W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia, klient zostanie niezwłocznie poinformowany.

 

  1. Od dnia 1 stycznia 2020 r. wystawienie faktury do paragonu jest możliwe tylko wtedy, gdy na paragonie znajduje się NIP nabywcy (art. 106 b ust. 5 ustawy z dnia 4 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz innych ustaw – Dz.U. poz.1520). W związku z tym, jeśli chcą Państwo otrzymać fakturę za zakupione kwiaty lub upominki, podczas składania zamówienia na stronie, w danych nadawcy, konieczne jest zaznaczenie check-boxu „Zamawiasz jako firma. Zarejestruj się, aby otrzymać fakturę.” oraz podanie numeru NIP. Wystawienie faktury nie jest możliwe po złożeniu i realziacji zamówienia.
  2. Kwiatomania zastrzega sobie możliwość anulowania zamówienia w przypadku braku możliwości doręczenia zakupionego produktu. W takiej sytuacji klientowi przysługuje zwrot lub możliwość wymiany na inny produkt. Zwroty realizowane są od 5 do 7 dni roboczych.
  3. Kwiatomania Anna Skrzyniarz, właścicielka serwisu internetowego kwiaciarniakielce.pl, zapewnia ochronę wszystkich danych osobowych, jakie zostały pozyskane w wyniku prowadzonej działalności zgodnie z obowiązującym prawem (Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz jej późniejsze zmiany). Szczegółowe zasady określa Polityka Ochrony Prywatności.
  4. Klienci naszego sklepu, poprzez złożenie zamówienia, świadomie wyrażają zgodę na wykorzystanie i przetwarzanie ich danych osobowych, potrzebnych do realizacji składanego zamówienia.
  5. Serwis Kwiatomania zastrzega sobie prawo do wykorzystywania podanych podczas procesu składania zamówienia oraz rejestracji konta adresu e-mail i numeru telefonu w celach marketingowych własnych produktów, o ile klient wyraził na to zgodę. Zgoda może być cofnięta w każdym czasie.
  6. Kwiatomania nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie wiadomości sms z potwierdzeniem dostawy z winy operatorów telefonii komórkowej.
  7. Prawem właściwym dla realizacji zakupów w kwiaciarni internetowej Kwiatomania jest prawo polskie, a w szczególności Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U.2002r. nr 144 poz.1204).
  8. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.
  9. Regulamin określa zasady zakupów w Kwiatomania. Złożenie zamówienia oznacza akceptację wszystkich postanowień i informacji zawartych w regulaminie oraz na wszystkich podstronach, do których w powyższych punktach znajdują się odniesienia.