• Zwroty i reklamacje

  1. Reklamacje produktów:
    • W przypadku zaistnienia wady fizycznej lub prawnej klient ma prawo zgłosić reklamację. W tym celu należy powiadomić Kwiatomania drogą e-mail: kwiatomaniack@gmail.com, listownie na adres: Kwiatomania Anna Skrzyniarz ul. Ks. P. Ściegiennego 46 25-114 Kielce lub telefonciznie +48 511122740.

W zgłoszeniu należy podać co jest reklamowane z opisem  w tym rodzaj i datę wystąpienia niezgodności/wady kupionego produktu/usługi, wraz z dokumentacją zdjęciową, przedstawienie żądania sposobu rozwiązania reklamacji (naprawa, wymiana, prośba o obniżeniu ceny, zwrot towaru), dane kontaktowe Klienta składającego reklamację.

  • Po zgłoszeniu reklamacji następuje indywidualna ocena sytuacji i zgłoszonego przypadku. W przypadku naszego błędu i uwzględnieniu reklamacji, przedstawiamy klientowi propozycję rekompensaty.
  • Przyjęcie dostarczonego produktu oznacza jego akceptację. Reklamacje dotyczące świeżości kwiatów muszą zostać złożone poprzez wiadomość e-mail w ciągu 72 godzin od terminu doręczenia. Inne reklamacje muszą zostać złożone poprzez wiadomość e-mail w ciągu 7 dni od daty doręczenia. Do wysłanej wiadomości w każdym przypadku należy dołączyć zdjęcie doręczonego produktu.
  • Reklamacje dotyczące braku doręczenia produktu muszą być zgłoszone w ciągu 7 dni licząc od terminu planowego dostarczenia / wykonania usługi. Po tym czasie reklamacje nie mogą być rozpatrzone.
  • W przypadku samych upominków Kwiatomania nie ponosi odpowiedzialności za termin doręczenia przesyłki przez kuriera.
  • Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy sprzedaży.
  • Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta niebędącego konsumentem zostaje wyłączona.

 

  1. Polityka zwrotów Kwiatomania / odstąpienia od umowy

 

  • Na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827) - Klient, który dokonał zakupu towaru na odległość ma prawo do zwrotu kupionej rzeczy (odstąpienia od umowy kupna- sprzedaży) w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty:

- objęcia w posiadanie osobiście lub przez wskazaną osobę trzecią, inną niż przewoźnik

  • W celu skorzystania z tego prawa klient musi przesłać poniższe oświadczenie / formularz odstąpienia od umowy na adres: Kwiatomania Anna Skrzyniarz ul. Ks. P. Ściegiennego 46 25-114 Kielce lub kwiatomaniack@gmail.com
  • Wzór formularza odstąpienia od umowy (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):
    – Ja…….. niniejszym informuję ………….. o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy………. umowy dostawy następujących rzeczy………….. (w przypadku dostawy proszę o wskazanie terminu i adresu dostawy) umowy o świadczenie następującej usługi …………..
    – Data zawarcia umowy……. data odbioru…………
    – Imię i nazwisko konsumenta………….
    – Adres konsumenta………..
    – Podpis konsumenta………….. (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
    – Data ……………..
  • Klient ponosi koszty odesłania towaru.
  • Wszystkie zwroty/odstąpienia od umowy będą rozpatrywane indywidualnie.
  • Klient otrzyma potwierdzenie ze strony Sklepu o skutecznym zawiadomieniu o odstąpieniu od umowy.
  • Kwiatomania dokona zwrotu płatności tym samym kanałem  jaki został użyty przy transakcji zapłaty za zamówienie. Zmiana sposobu zwrotu pieniędzy jest możliwa za zgodą Klienta, lecz nie może się wiązać z żadnymi dodatkowymi kosztami.